17 ian. 2012

Iarna incepe sa-si faca simtita prezenta

Dimineata geamurile aveau pictate "flori magice de gheata" asa cum le-a numit micuta mea si gerul facea trecatorii sa-si stranga mai aproape haine groase si manusile in maini. Pe o parte e bine ca avem parte si de putina iarna old fashion, pentru ca se cerea dupa temperaturile primavaratice care au dat un aer hawai-an Craciunului si Anului Nou. Pacat ca nu e asa de multa zapada cum mi-as fi dorit, personal....pentru ca daca e sa-l asculti pe Mircea Badea nu e buna zapada ca nu poa' sa circule domne' cu masina lui mega echipata...:)) Oricum, poate ca nu m-am maturizat inde-ajuns pentru a renunta la infinitul alb si pufos am zapezii in mijlocul iernii. Si poate ca voiam sa-i arat miculeti mele ce inseamna iarna, cum iese fumul pe cosurile caselor, cum raman urmele pasilor in stratul gros, cum se face un om de zapada, a.s.o.
Si pentru ca sunt, asa cum am mai spus-o, viitoare mamici care cauta nume pentru bebelusii lor, continuam seria inceputa cu noi nume, de data aceasta cu litera E.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu