1 dec. 2011

1 Decembrie e azi !

Multe posturi TV s-au intrecut in :
- programe care mai de care mai "romanesti";
- filme de colectie;
- teleshopping (ca deh, poate sta omul in casa si vrea sa cumpere niste oale minune de ziua nationala);
- show-uri TV penibile (vezi Maruta cu invitati ca nevasta-sa and stuff);
- stiri "electorale;
-stiri cu iz politic

Concluzia, mai nimic despre istorie si cam ce inseamna pentru noi ziua de 1 Decembrie. Acum poate ca ar fi fost bine sa ne aminttim in fiecare zi ca suntem romani, nu doar o data pe an si atunci sa facem bravada din asta (asa cum am vazut un comment pe Fabcebook: "celor care se cred romani doar o zi pe an un hai sictir fericit" si bine spunea omul respectiv.
Asadar programele Tv au lasa de dori, multi au iesit cu copii sa asiste la paradele militare, altii s-au dus sa prinda "niscai" pomana cu fasole si afumatura, ca deh astazi e dezlegare de la post ca e zi nationala.
Mi-e teama ca daca voi continua pe tonul asta postarea va capata nuanta politica si nu e cazul, pentru ca aici ne-am propus sa venim in ajutorul copiilor si mai ales al mamicilor cu informatii si detalii de gen.
Si pentru ca au mai ramas cateva ore din ziua de 1 Decembrie m-am gandit sa posez niste foto care pot fii reprezentative, din punctul meu de vedere.
La multi ani mamicilor cu pui mici romani !
La multi, multi ani Romania ! Sa ne traiesti !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu