7 dec. 2011

O zi de sarbatoare cu putin soare...pe alocuri !

A fost o zi frumoasa azi,  fost chiar si putin soare ! M-am distrat alaturi de cea mica si mi s-au umplut ochii de lacrimi cand am vazut-o cat de fericita era cand cauta frematand in cizmulite, desi cadoul de la Mos era unul mai mare decat ea. Am iesit la plimbare, m-am bucurat ca un copil de razele blande de soare care inca mai au putere sa-ti dezmorteasca obrajii si sa faca lucrurile si oamenii sa para mai altfel.
M-am gandit ca ar fi bine sa ne punem pe scris liste de:
- cadouri;
-meniuri;
- invitati;
-decoratiuni de Craciun;
- tendinte.

O sa incerc sa postez care sunt tendintele in materie de decoratiuni de Craciun, desi am vazut la stiri niste indicatii, unele de bun simt. Promit ca voi "naviga asiduu" sa ma informez si sa dau mai departe  ce se poarta, si cum trebuie impachetate cadourile, ce se mananca si fel de fel de picanterii din alte parti ale globului si nu numai.
Pana atunci sa aveti o seara placuta, linistita si vise frumoase !

P.S.
Nu uitati cu www.petitefleur.ro shoppingul devine pasiune necostisitoare si folositoare !
La multi ani Iulia :)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu