12 dec. 2011

Idei pentru Craciun !


by Michelle Edwards Le-am gasit pe un blog si mi s-au parut interesante si foarte dragute si mi-am spus ca ar fi bine sa va impartasesc si voua. (sursa: http://www.houzz.com/ideabooks/176774/list/Christmas-Ideas-for-2011)   

 



traditional living room by Aiken House & Gardens                                                                                         
  

                                                        






traditional living room by Between Naps on the Porch


contemporary living room by It's The Little Things...
Christmas Inspiration set 1
Creative Christmas Trees





traditional entry by Hydrangea Home
traditional exterior by Hydrangea Home
traditional  by My Sweet Savannah
traditional dining room by Michelle Edwards
                                                   
 
           

eclectic family room Christmas



contemporary family room by Monica Ewingtraditional entry Atherton Holiday House Tour






















eclectic living room by Michelle Rees






eclectic  Apple Crate Shelving



Coastal Master Bedroom - MyHomeIdeas.com
















Astazi a fost o zi trista si mi-am spus ca poate pe final ne vom putea binedisune cu imagini frumoase si ganduri pozitive. Maine voi posta cateva idei de cadouri pentru el, ea si pentru copii.
Sa aveti o noapte linistita, vise frumoase....si in cazul in care Mos Ene va ocoleste nu ezitati sa faceti shopping pe www.petitefleur.ro !































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu