14 dec. 2011

Idei pentru Craciun ! (hainute si impresii de dupa cafea...)

Astazi mi-am invitat o prietena la intalnirea cu alte prieten la o cafea de sfarsit de an. A fost o iesire cu fetele dupa mult timp, iar baietii sotul meu si al ei sot au ramas acasa cu micutele. Ne asteptam la telefoane disperate, voci sugrumate si tipete de copii pe fundal, insa totul a decurs normal si frumos pentru ca micutele s-au inteles de minune si s-au jucat foarte dragut (cel putin asa ne-au spus sotii :)))))).  Cand am intret pe usa cautam cu privirea disperata sa-mi vad copilul de parca era prima zi la gradinita (ma intreb ce voi face atunci....) si apoi pe sot. Amandoi erau linistiti, relaxati, desenau...totul era sub control. Nu m-am putu abtine,m-am dus la micuta si am strans-o in brate si i-am strivit efectiv pbrajorii cu sarutari...mi-era dor de ea, de mirosul ei...mama nebuna ! Anyway, vreau sa spun - si sa subliniez ca e cazul meu -  ca exista si mame nebune cu copii normali care se descurca indiferent de situatie si ca....ar trebui sa mai iesim asa...cu fetele...face bine la pisic (a se citi psihic :)))
Acum sa revenim la ale noastre si sa postam cateva hainute de inspiratie invernala !

detalii pe www.petitefleur.ro













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu